Obozy letnie Kickboxing, Boks -2013

BOROWICE -Lipiec 2013

Trenowaliśmy 2 razy dziennie. Codzienny poranny rozruch i wieczorne gry zespołowe nie pozwalały nawet na odrobinę nudy. Co drugi dzień gościliśmy w górach. Widzieliśmy Wodospad Podgórnej, Szczyty przy schronisku "Strzecha Akademicka", Śnieżkę i Świątynię Wang. Po wyczerpujących zajęciach można było się zrelaksować w basenie. Świetana baza i położenie ośrodka skłoniło nas do podjęcia decyzji, że za rok też odwiedzimy Borowice :)

PUŁTUSK - Sierpień 2013

W dniach 20-25 sierpnia gościliśmy w Pułtusku na kolejnym zgrupowaniu szkoleniowym. Razem z nami trenowali zawodnicy z innych klubów (Nadstal, Tom bee team, Semiramida). Poniżej kilka fotek. :)

PIASECZNO -Sierpień 2013

Już za nami pierwszy obóz stacjonarny w Piasecznie. Oprócz treningów na których uczyliśmy sie technik bokserskich i kopnięć rodem z Kickboxingu dużo czasu spędzaliśmy też w terenie korzystając z okolicznych atrakcji. Jeździliśmy na rowerze po lasach chojnowskich, pływaliśmy na kajakach, ćwiczyliśmy na leśnej ścieżce zdrowia, wspinaliśmy się na ściance, kąpaliśmy na basenie. Zapraszamy za rok. Poniżej krótka fotorelacja.